Wczytywanie...

Zwroty

Jak działa proces zwrotów?

  1. Czy produkt spełnia warunki zwrotu? W takim razie przejdź do kroku 2.
  2. Zgłoś chęć zwrotu produktu za pomocą internetowego formularza zwrotu. Przyjmujemy tylko zwrócone produkty, o których otrzymaliśmy wcześniej powiadomienie.
  3. Zapakuj produkt w wytrzymałe kartonowe opakowanie. Wydrukuj formularz zwrotu i dołącz go do zwracanego produktu.
  4. Przekaż paczkę wybranej firmie kurierskiej. Pamiętaj, że Ty ponosisz koszty wysyłki.

    Adres dostawy:
    FyzioSupplies
    attn. Returns Department
    Sylviuslaan 9
    9728 NS Groningen
    The Netherlands

  5. Po otrzymaniu przesyłki i pozytywnej ocenie przez nasz dział zwrotów otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 5-10 dni.

Często zadawane pytania dotyczące zwrotów:

Jakie są warunki zwrotu?

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie i opakowaniu (w możliwym zakresie). Produkty używane, uszkodzone lub bez oryginalnego opakowania nie mogą zostać przyjęte jako zwrot.

Co muszę zrobić, aby zwrócić lub wymienić produkt?

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania, zgłaszając go za pomocą internetowego formularza zwrotu.

Żądanie wymiany/zwrotu

Wypełnij poniższe informacje, aby zwrócić produkt lub wyświetlić poprzednie żądanie zwrotu.

  • Numer zamówienia
  • Adres e-mail lub nazwisko

Których produktów nie można wymienić?

  1. Nie można wymienić używanych lub uszkodzonych produktów;
  2. produktów bez oryginalnego opakowania;
  3. produktów wyprzedażowych — odpowiednia informacja zostanie podana w opisie produktu;
  4. oprogramowania, którego pieczęć została przerwana.
  5. Kupony, karty podarunkowe i noty kredytowe nie podlegają wymianie na pieniądze. Góra formularza

Jak przebiega proces zwrotu pieniędzy?

W ciągu 5-10 dni roboczych od otrzymania i zatwierdzenia zwróconego produktu zwrócimy zapłaconą kwotę na ten sam numer konta, którego użyto do płatności. Jeśli numer konta nie jest nam znany, skontaktujemy się z Tobą.

Czy mogę wymienić produkt na inny?

Wymiana produktu nie jest możliwa. Możesz jednak zwrócić niechciany produkt i zamówić żądany produkt online.

Jaki jest status mojego zwrotu?

Możliwe, że zwrócony produkt dotarł do naszego magazynu, zgodnie z informacjami uzyskanymi w procesie śledzenia wybranej usługi kurierskiej, ale ocena nie została jeszcze przeprowadzona. Przetwarzanie zwróconego produktu może trwać do 24 godzin od jego doręczenia. Następnie dołożymy wszelkich starań, by znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Będziemy również informować Cię o tym za pomocą wiadomości e-mail.

Co należy zrobić, jeśli dostarczony produkt jest wadliwy lub uszkodzony?

Czy kupiony produkt zepsuł się zbyt szybko? Zgodnie z prawem oznacza to, że produkt jest wadliwy. W takim przypadku masz prawo do produktu zamiennego lub naprawy. Skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta. Istnieją jednak wyjątki. Niektóre produkty nie mają gwarancji lub mają krótszą gwarancję, ponieważ są produktami wyprzedażowymi. W takim przypadku zostanie to określone w opisie produktu. Z tego względu nie można zwrócić tego produktu.

Czy mój wadliwy produkt jest objęty gwarancją?

Zasadniczo na wszystkie produkty oferujemy dwuletnią gwarancję, która obejmuje wady produkcyjne. Produkt nie powinien się zepsuć w ciągu pierwszych dwóch lat normalnego użytkowania. Jeśli jednak tak się stanie, bezpłatnie naprawimy lub wymienimy produkt. Na niektóre produkty oferujemy gwarancję na okres dłuższy niż dwa lata.

Czy produkt jest wadliwy? Wyślij nam wiadomość e-mail ze zdjęciami i opisem wady.

Czy problem wystąpił w okresie gwarancyjnym i został spowodowany wadą produkcyjną? W takim przypadku naprawa jest całkowicie bezpłatna. Jeśli wada powstała z Twojej winy, również chętnie pomożemy w naprawie.

Przykładowe sytuacje:
Brak opłat
W Twoim stole zabiegowym nagle przestaje działać funkcja podnoszenia i opuszczania, a nie doszło do zwarcia i wtyczka jest włożona do gniazdka. W takim przypadku istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest to wada produkcyjna, więc naprawa i wysyłka są całkowicie bezpłatne.

Konieczna opłata
Czy poduszka stołu zabiegowego jest uszkodzona, ponieważ do czyszczenia powierzchni użyto środków chemicznych? W tym przypadku uszkodzenie zostało spowodowane przez użytkownika, w związku z tym jest on zobowiązany do uiszczenia opłaty. Niestety nie możemy z góry wskazać wysokości kosztów. Najpierw musimy przyjrzeć się produktowi, sporządzić ofertę i złożyć Ci propozycję. Zanim przystąpimy do naprawy, musisz oczywiście wyrazić zgodę.

Gdzie mogę znaleźć informację o statusie zwrotu pieniędzy?

Niestety nie można sprawdzić statusu zwrotu pieniędzy. Zapewniamy jednak, że płatności dokonamy w ciągu 5-10 dni roboczych od przetworzenia przesyłki zwrotnej.

Nie otrzymano zwrotu pieniędzy. Jak to możliwe?

Czas potrzebny na zaksięgowanie zwrotu na Twoim koncie różni się w zależności od banku. Zawsze płacimy w ciągu 5 dni roboczych od przetworzenia zwrotu. Czy po 10 dniach roboczych kwoty nadal nie ma na koncie? Skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta.

Faktura do mnie nie dotarła. Gdzie mogę ją uzyskać?

Możesz łatwo pobrać fakturę ze swojego konta FyzioSupplies.