Wczytywanie...

Zamawianie i płatność

Składanie zamówienia

  1. Wybierz i umieść produkty w koszyku.

    Znajdź i wybierz produkt, który chcesz kupić. Naciśnij duży pomarańczowy przycisk (z ikoną koszyka na zakupy), aby dodać produkt do koszyka. Możesz kontynuować zakupy lub rozpocząć proces zamawiania.

    Czy chcesz teraz wyświetlić zawartość koszyka? A może chcesz przejść bezpośrednio do płatności? Kliknij koszyk w prawym górnym rogu.

  2. Podawanie danych

    Po kliknięciu przycisku „kasy” zostanie wyświetlony ekran, na którym należy wprowadzić dane osobowe lub firmowe. Dostępne są dwie możliwości:

    • Tak, mam już konto FyzioSupplies. Zaloguj się na swoje konto, aby kontynuować proces zamawiania.
    • Nie mam jeszcze konta. Nie ma problemu! Możesz również złożyć zamówienie bez posiadania konta. Podaj swoje dane osobowe lub firmowe.

    Po zalogowaniu się na konto FyzioSupplies można wyświetlić wszystkie swoje zamówienia, zwrócone produkty oraz skorzystać z możliwości szybszej płatności. Dlatego zalecamy utworzenie osobistego lub firmowego konta FyzioSupplies, aby móc szybciej i łatwiej robić zakupy. Możesz to zrobić tutaj.

  3. Dostawa

    Firma FyzioSupplies wysyła wszystkie zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Jeśli poprawnie podano wszystkie dane osobowe lub firmowe, w dolnej części strony zostaną wyświetlone informacje o sposobie dostawy.

    • Usługa doręczania paczek na żądany adres dostawy
    • Odbiór w punkcie DPD ParcelShop
  4. Sprawdź zamówienie

    Sprawdź szczegóły zamówienia.

    Metoda płatności i składanie zamówienia.
    Po wybraniu sposobu dostawy będzie dostępnych kilka opcji płatności. Wybierz metodę płatności.

    Następnie złóż zamówienie, klikając przycisk „Złóż zamówienie”.

    Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia zawierającą wszystkie informacje o zamówieniu, w tym numer zamówienia.

Porady i pomoc w wyborze

Aby zapewnić naszym klientom jak najwygodniejsze zakupy online, staramy się umieszczać na naszej stronie jak najdokładniejsze i najpełniejsze informacje o produktach. Jeśli nie masz pewności, który produkt wybrać, oferujemy pomoc i porady za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wiadomość można wysłać na adres: info@fyziosupplies.pl.

Zmiana lub anulowanie zamówienia

Może się zdarzyć, że popełnisz błąd podczas składania zamówienia. Z przyjemnością pomożemy Ci go poprawić. Jest jeden ważny warunek: zamówienie nie może jeszcze opuścić magazynu. W celu dokonania korekty prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: info@fyziosupplies.pl.

.

Oferujemy następujące możliwości zmiany lub anulowania zamówienia:

Anulowanie zamówienia

Chcesz anulować swoje zamówienie? Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail na adres: cancel@physiosupplies.eu. Pamiętaj, że możesz anulować zamówienie tylko wtedy, gdy nie opuściło ono jeszcze naszego magazynu.

Zmiana zamówienia

Czy popełniłeś błąd podczas składania zamówienia? Na przykład wprowadziłeś błędne nazwisko lub adres? Jeśli tak, prosimy o kontakt: info@fyziosupplies.pl Jeśli zamówienie nie opuściło jeszcze naszego magazynu, pomożemy zaktualizować wprowadzone dane.

Czy Twoje zamówienie jest już w drodze?

W naszym magazynie zawsze ciężko pracujemy, aby wysyłać zamówienia klientów tak szybko, jak to możliwe. Dlatego jest możliwe, że Twoje zamówienie jest już w drodze.

Możesz odmówić odbioru zamówienia w punkcie, w którym oczekuje na odbiór po dostarczeniu przez firmę kurierską. Poinformuj firmę kurierską, że nie chcesz odebrać paczki. Firma kurierska bez problemu zwróci produkt. Po otrzymaniu zwróconej paczki skontaktujemy się z Tobą, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Odmowa odbioru paczki jest bezpłatna.

Czy otrzymałeś zamówienie?

Dokonaj zwrotu za pośrednictwem naszej strony internetowej. Można to zrobić za pomocą internetowego formularza zwrotu. Aby uzyskać więcej informacji na temat polityki zwrotów, zapoznaj się z naszą stroną zwrotów.

Zwrot pieniędzy

Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu zamówienia lub – jeśli paczka nie opuściła jeszcze naszego magazynu – od momentu anulowania zamówienia.

Płatność

Czy zamówienie zostało opłacone?

Nie masz pewności, czy płatność się powiodła, pomimo otrzymania potwierdzenia zamówienia? Zalecamy sprawdzenie wyciągu z konta bankowego.

Czy zamówienie zostało opłacone, ale nie otrzymano potwierdzenia zamówienia?

Zwykle potwierdzenie zamówienia powinno zostać przesłane w ciągu maksymalnie 60 minut. Jeśli tak się nie stało, przepraszamy za niedogodności. Jeśli po opłaceniu zamówienia i pobraniu kwoty z konta bankowego nadal nie otrzymasz potwierdzenia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Można to zrobić pod następującym adresem e-mail: orderinfo@physiosupplies.eu.

Czy płatność nie powiodła się lub została odrzucona?

Może się zdarzyć, że płatność przy użyciu wybranej metody nie powiedzie się ze względu na osiągnięcie limitu karty płatniczej lub nieprawidłowe działanie dostawcy usług płatniczych. Dla pewności zalecamy sprawdzenie konta bankowego w celu ustalenia, czy transakcja rzeczywiście się nie powiodła. Możesz spróbować ponownie dokonać płatności przy użyciu tej samej lub innej metody płatności.

Metody płatności

Oferujemy kilka możliwości opłacenia zamówienia.

Otrzymywanie faktur

Dla własnych celów administracyjnych warto mieć dostęp do faktur zakupu.

Masz konto FyzioSupplies? Faktury można łatwo przeglądać i pobierać w obszarze przeglądu zamówień na swoim koncie.