FyzioSupplies pragnie zaoferować Państwu dobrze działającą stronę internetową. W tym celu używamy analitycznych i funkcjonalnych plików cookie i innych podobnych technik. Chcielibyśmy również używać marketingowych plików cookie, aby zapewnić użytkownikom strony spersonalizowane doświadczenie. Za pomocą plików cookie my i nasi partnerzy dostosowujemy stronę internetową, wyświetlane produkty i inne treści zgodnie z Państwa preferencjami. Można zdecydować się na stosowanie wyłącznie funkcjonalnych i statystycznych plików cookie klikając Tutaj. Naszą pełną politykę dotyczącą plików cookie można przeczytać TUTAJ.
Dostawa i odbiór
Dostawa
Czas dostawy
Firma FyzioSupplies realizuje dostawy od poniedziałku do soboty. Produkty, które znajdują się w magazynie, są zazwyczaj dostarczane następnego dnia po zaksięgowaniu płatności. Produkty, których nie ma w magazynie, są zwykle dostarczane w ciągu dwóch do trzech dni roboczych. Jeśli zdarzy się, że zamówione produkty wiążą się z dłuższym czasem dostawy, poinformujemy Cię o tym w ciągu ośmiu godzin pracy.
Opcje dostawy
Aby zapewnić Ci jak najwygodniejsze i jak najszybsze korzystanie z zamówienia, oferujemy różne opcje dostawy. Możemy dostarczyć zamówienie na adres firmowy, domowy lub do wybranego punktu odbioru. Po wysłaniu produktu otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym śledzenie paczki. Jeśli podasz numer telefonu komórkowego, w dniu dostawy wyślemy Ci również wiadomość wskazującą dwugodzinny przedział czasowy.
Dostawa ciężkich paczek
Produkty cięższe niż 30 kg lub dłuższe niż 175 cm zostaną wysłane za pośrednictwem firmy DHL. Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem firmy DHL ze względu na wagę i/lub rozmiar produktu, DHL wyśle Ci wiadomość e-mail umożliwiającą śledzenie paczki.
Transport specjalny po uzgodnieniu
W przypadku niektórych produktów skontaktujemy się z Tobą z wyprzedzeniem w celu omówienia sposobu transportu i dostawy. Nasz personel poinformuje Cię o tym w odpowiednim czasie, aby zapewnić bezproblemowy transport i dostawę. Produkty z tej specjalnej kategorii transportu to m.in. stoły do badania oraz systemy ultradźwiękowe i fal uderzeniowych.
Śledzenie zamówień
Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym śledzenie paczki. Aby sprawdzić status swojego zamówienia, wystarczy otworzyć wiadomość i kliknąć link.
Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta, dzwoniąc pod numer . Upewnij się, że masz pod ręką numer zamówienia, aby nasz personel mógł szybko i skutecznie udzielić Ci pomocy.