FyzioSupplies pragnie zaoferować Państwu dobrze działającą stronę internetową. W tym celu używamy analitycznych i funkcjonalnych plików cookie i innych podobnych technik. Chcielibyśmy również używać marketingowych plików cookie, aby zapewnić użytkownikom strony spersonalizowane doświadczenie. Za pomocą plików cookie my i nasi partnerzy dostosowujemy stronę internetową, wyświetlane produkty i inne treści zgodnie z Państwa preferencjami. Można zdecydować się na stosowanie wyłącznie funkcjonalnych i statystycznych plików cookie klikając Tutaj. Naszą pełną politykę dotyczącą plików cookie można przeczytać TUTAJ.
Obsługa klienta
- Jak działa proces zwrotów?
- Często zadawane pytania dotyczące zwrotów:
- Jakie są warunki zwrotu?
- Co muszę zrobić, aby zwrócić lub wymienić produkt?
- Których produktów nie można wymienić?
- Jak przebiega proces zwrotu pieniędzy?
- Czy mogę wymienić produkt na inny?
- Jaki jest status mojego zwrotu?
- Co należy zrobić, jeśli dostarczony produkt jest wadliwy lub uszkodzony?
- Czy mój wadliwy produkt jest objęty gwarancją?
- Gdzie mogę znaleźć informację o statusie zwrotu pieniędzy?
- Nie otrzymano zwrotu pieniędzy. Jak to możliwe?
- Faktura do mnie nie dotarła. Gdzie mogę ją uzyskać?