Wczytywanie...

Często zadawane pytania

Jak mogę zwrócić produkty?

Nie jesteś zadowolony z zakupu? Powiadom nas w ciągu 14 dni od otrzymania produktu za pośrednictwem internetowego formularza zwrotu.

Jak mogę pobrać fakturę?

Masz konto FyzioSupplies? Faktury można łatwo wyświetlać i pobierać w obszarze przeglądu zamówień na koncie. Jeśli nie masz konta, możesz pobrać fakturę, podając poniższe informacje.

Czy mogę złożyć zamówienie, jeśli nie mam firmy?

Oczywiście. Możesz wybrać opcję płatności dla klientów prywatnych lub biznesowych.

Co zrobić, jeśli nie mogę znaleźć produktu w sklepie FyzioSupplies.pl?

Oferta sklepu FyzioSupplies.pl jest bardzo szeroka. Mimo to, oczywiście może się zdarzyć, że nie znajdziesz produktu, którego szukasz, na naszej stronie internetowej. Aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę, chcielibyśmy otrzymać zapytanie o produkt pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Następnie nasi specjaliści ds. produktów sprawdzą, czy możemy dostarczyć dany produkt lub znaleźć podobny.

Jak poprosić o ofertę?

Jeśli chcesz otrzymać ofertę dotyczącą jednego lub większej liczby produktów, skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@fyziosupplies.pl. Jak najszybciej wyślemy Ci bezpłatną ofertę.

Jeśli szukasz produktu, ale nie możesz go znaleźć na naszej stronie internetowej, możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie. Następnie nasi specjaliści ds. produktów i opiekunowie klienta sprawdzą w Twoim imieniu, czy możemy dostarczyć dany produkt lub znaleźć podobny.

Jakie są koszty wysyłki mojego zamówienia?

Standardowy koszt wysyłki paczek w Holandii wynosi 3,95 €, a w Belgii 4,50 €. W przypadku zamówień o większych rozmiarach lub wadze koszty wysyłki wzrosną. Dokładne koszty wysyłki możesz zobaczyć w koszyku. Koszty wysyłki w przypadku dostawy międzynarodowej różnią się od kosztów wysyłki na terenie Holandii. Standardowy koszt wysyłki do Niemiec wynosi 4,95 €. Koszty wysyłki są automatycznie obliczane w koszyku na podstawie kraju.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie FyzioSupplies.pl?

Firma FyzioSupplies ma solidnych partnerów transportowych i jest w stanie szybko dostarczyć zamówienie. Jeśli chcesz odebrać produkt w Groningen, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@fyziosupplies.pl lub dzwoniąc pod numer , aby umówić się na odbiór produktu. Zamówienie możesz odebrać pod adresem Sylviuslaan 9, 9728 NS Groningen. Niektóre elementy są zawsze wysyłane do klienta z naszego zagranicznego centrum dystrybucyjnego. Są to zwykle duże produkty, dlatego nie można odebrać ich osobiście. Po przesłaniu nam żądania odbioru osobistego nasz zespół ds. obsługi klienta poinformuje Cię o możliwości i terminie odbioru produktu.

Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

Tak – dostarczamy na cały świat i specjalizujemy się w dostawach na terenie Europy. Możesz podać międzynarodowy adres dostawy podczas składania zamówienia, a my zadbamy, aby paczka została tam dostarczona. Koszty wysyłki w przypadku dostawy międzynarodowej różnią się od kosztów wysyłki na terenie Holandii. Standardowy koszt wysyłki do Belgii i Niemiec wynosi odpowiednio 4,50 € i 4,95 €. W przypadku innych krajów w UE koszty wysyłki zaczynają się od 7,50 €. W przypadku dostaw poza UE koszt wysyłki wynosi od 120 € wzwyż. Dokładne koszty wysyłki są obliczane w koszyku.

Jakie opcje płatności są dostępne po złożeniu zamówienia?

o Ładowanie dynamiczne według kraju

Czy mogę opłacić zamówienie później?

Oferujemy możliwość późniejszej płatności w ramach usługi Afterpay. Tę opcję możesz wybrać w koszyku. W przypadku stałych klientów możliwa jest płatność na konto. Po wysyłce otrzymasz fakturę.

Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?

Firma FyzioSupplies realizuje dostawy od poniedziałku do soboty. Produkty, które znajdują się w magazynie, są zazwyczaj dostarczane następnego dnia po dokonaniu płatności. Produkty, których nie ma w magazynie, są zwykle dostarczane w ciągu od dwóch do trzech dni roboczych. W przypadku dłuższego czasu dostawy zamówionych produktów poinformujemy Cię o tym w ciągu ośmiu godzin roboczych.

Jak śledzić zamówienie?

Możesz śledzić zamówienie, sprawdzając informacje o statusie przesyłki w wiadomości e-mail, którą otrzymano po wysłaniu zamówienia.

Nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta, dzwoniąc pod numer . Upewnij się, że masz pod ręką numer zamówienia, aby nasz personel mógł szybko i skutecznie udzielić Ci pomocy.

Czy mogę zmienić swoje dane po złożeniu zamówienia?

Popełniłeś błąd podczas składania zamówienia? Na przykład wprowadzono nieprawidłową nazwę lub adres? Jak najszybciej zadzwoń do naszego zespołu obsługi klienta pod numer (numer dynamiczny według kraju). Jeśli Twoje zamówienie nie opuściło jeszcze naszego magazynu, pomożemy Ci zmienić dane.

Czy mogę wymienić lub zwrócić produkt, który nie spełnia moich oczekiwań?

Tak, jest to możliwe w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Możesz nam to zgłosić za pośrednictwem internetowego formularza zwrotu.

Zwroty są dozwolone, ale tylko w oryginalnym stanie i opakowaniu. Produkty używane, uszkodzone lub bez oryginalnego opakowania nie podlegają zwrotowi. Więcej informacji na temat zwrotów można przeczytać tutaj.

Jak długo jest ważna gwarancja?

Zasadniczo na wszystkie produkty oferujemy dwuletnią gwarancję, która obejmuje wady produkcyjne. Produkt nie powinien się zepsuć w ciągu pierwszych dwóch lat normalnego użytkowania. Jeśli jednak tak się stanie, bezpłatnie naprawimy lub wymienimy Twój produkt. W przypadku niektórych produktów oferujemy gwarancję na okres dłuższy niż 2 lata.

Czy Twój produkt jest wadliwy? Wyślij nam wiadomość e-mail ze zdjęciami i opisem wady. Problem wystąpił w okresie gwarancyjnym i został spowodowany wadą produkcyjną? W takim przypadku naprawa jest całkowicie bezpłatna. Jeśli jednak wada została spowodowana przez nas, również możemy pomóc w naprawie.

Daj nam znać i skorzystaj z oferty. info@fyziosupplies.pl of .